«MOVERE: ένα πρόγραμμα για τα συναισθήματα» -,Διοργάνωση Βιωματικών εργαστηρίων για μαθητές Δημοτικού - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET

Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com

Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

«MOVERE: ένα πρόγραμμα για τα συναισθήματα» -,Διοργάνωση Βιωματικών εργαστηρίων για μαθητές Δημοτικού

Το ΚΕΣΑΝ - Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Ηρακλείου (Κ.Π. ΟΚΑΝΑ), στο πλαίσιο της λειτουργίας του προγράμματος MOVERE: ένα πρόγραμμα για τα συναισθήματα για μικρούς και μεγάλους, υλοποιεί τρία (3) δίωρα Βιωματικά εργαστήρια για μαθητές Δημοτικού (ακαδημαϊκό έτος 2019-2020). 


Τα εργαστήρια απευθύνονται σε Δημοτικά σχολεία προκειμένου να συμμετέχουν μαθητές ανά Τμήμα. Το πρόγραμμα MOVERE σχεδιάστηκε από την επιστημονική ομάδα του ΚΕΣΑΝ - Κέντρου Πρόληψης και υλοποιείται σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Καινοτομίας Δήμου Ηρακλείου, στο πλαίσιο των δράσεων «Ηράκλειο: Η Πόλη που Μαθαίνει» του Παγκοσμίου Δικτύου της UNESCO.

Αναλυτικό πρόγραμμα ακαδημαϊκού έτους 2019-2020
Βιωματικά εργαστήρια για μαθητές Δημοτικού

Κάθε Τρίτη
«Θυμός… ένα μεγάλο παγόβουνο!»
Απευθύνεται σε: μαθητές Γ’ και Δ΄ Δημοτικού
Συντονισμός: Δερμάτη Εύα


Κάθε Πέμπτη
«Ο γύρος του κόσμου των συναισθημάτων σε ένα παιχνίδι»
Ένα παιχνίδι γνωριμίας με τα συναισθήματα
Απευθύνεται σε: μαθητές Ε’ και Στ΄ Δημοτικού
Συντονισμός: Χρυσουλάκη Άννα


Κάθε Παρασκευή
«Ο Κύριος Κενός»
Απευθύνεται σε: μαθητές Α’ και Β΄ Δημοτικού
Συντονισμός: Κρουσταλλάκη Άννα

Για δηλώσεις συμμετοχής τα Δημοτικά Σχολεία μπορούν να καλούν στο
ΚΕΣΑΝ - Κέντρο Πρόληψης, τηλέφωνο 2810.313222

Δευτέρα και Τετάρτη 9:00 – 15:00
Τα εργαστήρια είναι Δωρεάν και πραγματοποιούνται πρωινές ώρες στο χώρο του MOVERE

Διεύθυνση: Πλατεία Κύπρου και Λεωφόρος Κνωσού 1
(στο ισόγειο του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου -απέναντι από την Όαση-)

«MOVERE: ένα πρόγραμμα για τα συναισθήματα» -,Διοργάνωση Βιωματικών εργαστηρίων για μαθητές Δημοτικού
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Post Top Ad

.............