ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ - Κρήτη πόλεις και χωριά

Κρήτη πόλεις και χωριά

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ INTEΡNET

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ένας κύκλος κλείνει και ένας νέος ξεκινά.

Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com

Τετάρτη, 24 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ


Από το βορειοανατολικό τμήμα της παραλίας ξεκίνησαν οι εργασίες ανάπλασης του παραλιακού μετώπου του Ρεθύμνου. Τα συνεργεία του εργολάβου εργάζονται με γοργούς ρυθμούς και με την απαραίτητη προσοχή, ώστε να υπάρχει σύντομα πρόοδος των εργασιών, ώστε να μη χαθεί άλλος πολύτιμος χρόνος και το έργο στο μεγαλύτερο τμήμα του να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την άνοιξη, ώστε να υπάρξει το δυνατόν λιγότερη όχληση στους επισκέπτες με την έναρξη της τουριστικής περιόδου.
Το συγκεκριμένο έργο άλλωστε είχε προγραμματιστεί να ξεκινήσει τον περασμένο Ιούνιο, ωστόσο μετά από αίτημα του Συλλόγου Ξενοδόχων σε συνεργασία με την δημοτική αρχή, προκειμένου να μην διαταραχθεί με θορύβους και εργασίες το παραλιακό μέτωπο στην καρδιά της τουριστικής σεζόν, δόθηκε παράταση.


Για ένα περίπου μήνα ο εργολάβος θα εκτελεί εργασίες στη βόρεια πλευρά, δηλαδή από τη μεριά της θάλασσας χωρίς να κλείνει δρόμους, ενώ στις 20 περίπου Οκτωβρίου οι εργασίες θα ενταθούν και θα τεθούν σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.
Το έργο έχει εξασφαλίσει ευρωπαϊκή χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ και τα χρονικά περιθώρια για την ολοκλήρωσή του είναι ασφυκτικά (σημ.: πρέπει να έχει παραδοθεί ως το τέλος του 2015). Πρόκειται για ένα τμήμα του δρόμου 2,5 συνολικά χλμ. που εκτείνεται από το Δελφίνι μέχρι και το ύψος του ρέματος Κουτσολίδι.
Σε δηλώσεις του χθες ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Μίνως Αλεφαντινός, ανέφερε: «Υπήρχε ένα άγχος και ένας προβληματισμός μετά την παράταση που δόθηκε, προκειμένου να αποφευχθούν οι δυσλειτουργίες στην περιοχή λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης στη διάρκεια της τουριστικής περιόδου. Αυτό βάζει ένα μεγάλο στοίχημα για εμάς ώστε να τρέξουμε με γοργούς ρυθμούς για την ολοκλήρωση του έργου. Είναι αυτονόητο ότι, ό,τι αργεί να ξεκινήσει αργεί και να τελειώσει. Ο χρόνος του έργου είναι συγκεκριμένος και γι' αυτό θα γίνει από μέρος του εργολάβου και από μέρους του Δήμου η μεγαλύτερη δυνατή προσπάθεια, ούτως ώστε να συμπτυχτεί ο χρόνος. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχει πάντα ο αστάθμητος παράγοντας που είναι ο καιρός. Εμείς θα προσπαθήσουμε το έργο του χρόνου το καλοκαίρι να ενοχλήσει το δυνατόν λιγότερο τους επισκέπτες και τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή. Μόλις τελειώσει η θερινή περίοδος, στις 20 Οκτωβρίου η παραλιακή ζώνη θα παραδοθεί κυριολεκτικά στον εργολάβο, θα διακοπεί η κυκλοφορία όπου χρειάζεται και θα έχουμε καθ' όλη τη διάρκεια του χειμώνα ένα μεγάλο εργοτάξιο.
Ελπίζουμε εφόσον όλα πάνε καλά μέχρι το Μάιο να έχουμε ολοκληρώσει όλες τις «βαριές» εργασίες. Εμείς σαν Τεχνική Υπηρεσία υποσχόμαστε ότι η παρακολούθηση στην επίβλεψη του έργου θα είναι καθημερινή, με στόχο να προβλεφτεί το κάθε πρόβλημα πριν γίνει πρόβλημα. Θα είμαστε καθημερινά στο έργο, θα βοηθήσουμε τον εργολάβο, ο οποίος είναι αξιόπιστος και ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά κατά τη διάρκεια των εργασιών».



Τι προβλέπει η μελέτη
Η μελέτη μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τη δημιουργία ποδηλατοδρόμου με πλάτος 1,60 μ. Τα παρτέρια, τα οποία βρίσκονται σε απόσταση μεγαλύτερη των 2,20 μ. από το κράσπεδο θα διατηρηθούν και θα φυτευτούν σε αυτά νέα δένδρα φοίνικες. Τα υπόλοιπα, τα οποία βρίσκονται κοντά ή και εντός της ζώνης κίνησης του ποδηλάτου θα αποψιλωθούν και στις περιοχές αυτές θα διαταχθούν νέα μεμονωμένα δένδρα φοίνικες. Το κράσπεδο του δρόμου, στα βόρεια, θα παραμείνει στη θέση του και θα διαχωρίζει την άσφαλτο από τον ποδηλατόδρομο. Η κίνηση των ποδηλάτων στη ζώνη του πεζοδρομίου θα είναι παράλληλη και συνδυασμένη με την κίνηση των πεζών. Δεν θα αποτελεί δηλαδή αποκλειστική λωρίδα ποδηλατοκίνησης. Άλλωστε σε πολλά σημεία του, ο ποδηλατόδρομος θα συνδέεται με τις διαβάσεις των πεζών και των ΑμεΑ, με τις οποίες θα πρέπει να συνδυάζεται.
Αρχικά θα πρέπει επί του οδοστρώματος και για 25 μ. εκατέρωθεν του κέντρου του κόμβου να επιχειρηθεί η αλλαγή του ασφαλτοτάπητα με νέο αντιολισθηρό ασφαλτοτάπητα ψυχρής επιφάνειας και χρώματος ανοικτού γκρι, σε αντίθεση με το σκούρο γκρι της ασφάλτου, ο οποίος θα δίνει το σήμα της αλλαγής όχι μόνο οπτικά αλλά και στην αίσθηση της οδήγησης, στον οδηγό του οχήματος ότι εισέρχεται σε κόμβο και πρέπει να ελαττώσει ιδιαίτερα την ταχύτητά του.
Σε όλη τη διαδρομή του νότιου πεζοδρομίου θα τοποθετηθούν μεταλλικά κολωνάκια ύψους 1,1 μ. στις περιοχές όπου δεν υπάρχουν διαμορφωμένες θέσεις στάθμευσης, ώστε να μην σταθμεύουν επί των πεζοδρομίων διάφορα οχήματα.

http://www.rethnea.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Post Top Ad

.............