Πέμπτη, 18 Απριλίου 2019

Η Aqua Vista Hotels φέρνει στο προσκήνιο την καινοτομία και την ανάπτυξη με την έναρξη των Sales Seminar για το 2019


Η Aqua Vista Hotels σε συνεργασία με πέντε εκ των σημαντικότερων πρωτοπόρων του ελληνικού τουρισμού δημιούργησαν έναν μοναδικό κύκλο σεμιναρίων με στόχο τη μεταλαμπάδευση της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας τους σε ξενοδόχους κάθε κλίμακας για την ενίσχυση των εσόδων τους. Ο 6ος και 7ος κατά σειρά κύκλος των Sales Seminar πραγματοποιήθηκαν στις 11 Απριλίου στην Πρέβεζα και στις 12 Απριλίου στα Ιωάννινα αντίστοιχα, δύο προορισμούς που αποτελούν σημαντικούς πόλους έλξης τουριστών στην Ήπειρο, με σπουδαία δυνατότητα περαιτέρω ανάπτυξης.


Η Aqua Vista Hotels, κορυφαία εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων στην Ελλάδα, συμπράττει με σημαντικούς επαγγελματίες στον τομέα του τουρισμού, όπως η WebHotelier και η Marinet, που ασχολούνται με την online παρουσία των ξενοδοχείων, αλλά και την καινοτόμο εικαστική πλατφόρμα #Rest@rt Contemporary Art, προκειμένου να πραγματοποιήσουν Sales Seminar σε τουριστικούς προορισμούς ανά την  Ελλάδα με στόχο να μοιραστούν με τους επαγγελματίες του κλάδου τις γνώσεις και την εμπειρία τους για την καινοτομία και την ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου. Η ομάδα των Sales Seminar ολοκληρώνεται από τον κορυφαίο πάροχο ταξιδιωτικών πληροφοριών Greek Travel Pages και την DNA Travel, η οποία εξειδικεύεται στην προσφορά bespoke ταξιδιωτικών εμπειριών.


Εκπροσωπώντας την Aqua Vista Hotels, η κυρία Σοφία Ματζουράνη αναφέρθηκε σε μια σειρά από case studies του Ομίλου προκειμένου να τονίσει τη σημασία του branding, της εμπορικής τοποθέτησης και των ορθών πρακτικών κρατήσεων και διαχείρισης, και την άμεση σχέση που αυτά έχουν με την αύξηση του κέρδους ενός ξενοδοχειακού οργανισμού. Ο κύριος Βίκτωρ Μάτσας και η κυρία Στέλλα Τσαντήλα της WebHotelier μίλησαν για τη σημασία που έχει η χρήση της τεχνολογίας στα ξενοδοχεία και πώς αυτή μπορεί να διευκολύνει τις επιχειρηματικές δραστηριότητες και να συμβάλει στην ανάπτυξη μια τουριστικής επιχείρησης. Ο εκπρόσωπος της Marinet κ. Αλέξανδρος Δαμίγος ανέλυσε διεξοδικά τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν τα online εργαλεία, τη σημασία της διαδικτυακής παρουσίας και τις καινοτομίες που μπορούν να εφαρμοστούν στη ψηφιακή προβολή των καταλυμάτων. 

Η κυρία Κέλλυ Αθανασιάδου της #Rest@rt επικεντρώθηκε στον πολιτισμικό και βιωματικό τουρισμό ως μέσο προσέλκυσης πελατών και εξέτασε πως η εξατομίκευση του προϊόντος μπορεί να  βελτιώσει την τουριστική εμπειρία. Ο κύριος Ιάκωβος Σαχάς της DNA Travel μοιράστηκε με τους παρευρισκόμενους τις γνώσεις του σχετικά με τη σημασία του πολιτισμού και των εξατομικευμένων τοπικών ταξιδιωτικών εμπειριών στο marketing των ξενοδοχείων, και πώς αυτά μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις και τα έσοδά τους. Με τη σειρά του, ο κύριος Χάρης Μπρουσαλιάν του Greek Travel Pages έδωσε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη σημασία της δημιουργικής ανάπτυξης περιεχομένου για την αποτελεσματική προώθηση ενός ξενοδοχείου.


Η κυρία Σοφία ΜατζουράνηBusiness Development Manager της Aqua Vista Hotels σχολιάζοντας τον αντίκτυπο που έχουν τα Sales Seminar στον τουριστικό κλάδο, είπε “Παρατηρώντας την μεγάλη επιτυχία που σημειώνουν τα πιο πρόσφατα Sales Seminar, μας γεμίζει ικανοποίηση η εκπλήρωση του αρχικού μας οράματος, να μοιραστούμε δηλαδή την τεχνογνωσία μας με ξενοδόχους από όλη την Ελλάδα. Ο ενθουσιασμός και η αφοσίωση που δείχνουν οι συμμετέχοντες αποτυπώνει το συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον για σύγχρονες λύσεις στα θέματα που αντιμετωπίζουν οι ξενοδόχοι και μας χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι μπορούμε να προσφέρουμε τεκμηριωμένες απαντήσεις στα ζητήματα αυτά.”

Τα Sales Seminar διοργανώθηκαν με την υποστήριξη της Νέας Ένωσης Ξενοδόχων Π.Ε. Πρέβεζας και της Ένωσης Ξενοδόχων Ιωαννίνων, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, του ΕΟΤ και ΣΕΤΕ.

Σύντομα θα ανακοινωθούν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους μελλοντικούς προορισμούς και τις ημερομηνίες των Sales Seminar. Η συμμετοχή είναι δωρεάν για όλους τους ξενοδόχους και τους επαγγελματίες στον τομέα του τουρισμού.  


Περισσότερα για την Aqua Vista Hotels
Η Αqua Vista Hotels ιδρύθηκε το 2005 και σήμερα διαχειρίζεται περισσότερα από 35
ξενοδοχεία σε Σαντορίνη, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, Λέσβο και Σκιάθο. Διαθέτοντας στελέχη με μακρά εμπειρία στον ξενοδοχειακό κλάδο και το ευρύτερο φάσμα του τουρισμού, καθώς και πάθος για τον τομέα της φιλοξενίας, η Aqua Vista Hotels επικεντρώνεται στη δημιουργία ξενοδοχείων με μοναδική ταυτότητα, αναλαμβάνοντας από τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό, την εσωτερική διακόσμηση και το συνολικό concept των υπηρεσιών φιλοξενίας, μέχρι την ολοκληρωμένη διαχείριση των κρατήσεων της μονάδας και τη λειτουργία της σε όλα τα επίπεδα. Η υγιής και κερδοφόρα λειτουργία ενός ξενοδοχείου, η παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου και η δημιουργία μας αξέχαστης εμπειρίας διαμονής αποτελούν ξεκάθαρους στόχους σε κάθε συνεργασία της Aqua Vista Hotels.

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
Οι παλιοί νερόμυλοι στην περιοχή Λιναρές του χωριού Μυρσίνη
Ο Σάντολος του κοπελιού
Ο μεσημεριανός καλοκαιρινός ύπνος
Ένα μοναδικό αφιέρωμα στους κινηματογράφους της πόλης του Ηρακλείου
Ο ιερός ναός του Αγίου Πνεύματος στο εγκαταλελημένο χωριό Αξέντι
Οι τοίχοι έχουν την δική τους ιστορία

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΑΡΘΡΩΝ