Κυριακή, 8 Οκτωβρίου 2017

Ποιός πρόλαβε να ταξιδέψει με το Μεγαλόνησος Κρήτη

Η ναυπήγηση του ξεκίνησε στις 22-9-1949, όταν καθελκύστηκε στα ναυπηγεία του Lorient. Παραδόθηκε στη Cie Generale Transatlantique 2,5 χρόνια αργότερα, με το όνομα: VILLE DE TUNIS για να μπει το Μάρτιο του 1952 στη γραμμή Μασσαλία -Τύνιδα και ταξίδεψε στην ίδια γραμμή μέχρι το 1967. Είχε  2 μηχανές Parsons 7.250 HP.  Ήταν 9226 τόννων, με μήκος 142 μέτρων, είχε δύο έλικες και έπιανε ταχύτητα 21 κόμβους. Μπορούσε να μεταφέρει 1300 επιβάτες.




Το 1967 το καράβι αγοράστηκε από τον Δημήτριο και την Ελένη Κυριάκου και ονομάστηκε ΜΕΓΑΛΟΝΗΣΟΣ ΚΡΗΤΗ. Σκοπός ήταν να προσφέρει μια εναλλακτική λύση στη σύνδεση Πειραιά-Κρήτης, μετά το ναυάγιο του ΗΡΑΚΛΕΙΟΝ και τη πτώση των Τυπάλδων.
Το ΜΕΓΑΛΟΝΗΣΟΣ ΚΡΗΤΗ δεν κατάφερε να στεριώσει στη γραμμή.

Το 1969, 2 χρόνια μόλις μετά την πρώτη του άφιξη, θα αλλάξει το όνομα του σε CITY OF ATHENS. Μετά από κάποια χρόνια παροπλισμού, το πλοίο πουλήθηκε, σε Λιβεριανή εταιρεία, για σκραπ και το 1980 καθώς το ρυμουλκούσαν προς τη Βαρκελώνη, έβαλε νερά και βυθίστηκε. 
ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ............. ............. .........
ΠΡΟΣΩΠΑ O πλοίαρχος Νικολάος Λιοδάκης- Ιστορίες από το μέσα Λασίθι - Ο Ιγνάτιος σμίγει τον Γιώργο ............. ............. .............
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ Γυψωμένες μνήμες έτους 1968 - Νόστιμα σουβενίρ απο την Κρήτη - Το Παγκρήτιο Στάδιο Ηρακλείου ............. ............. .............

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΑΡΘΡΩΝ

Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΕΝΝΑΡΑΚΗΣ

.........

ΤΟ ΝΕΟ SITE ΣΗΤΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

.............
ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ Ο οικισμός ‘Βραχόκηπος’ ............. Το Καρύδι του δήμου Αγίου Νικολάου ............. Η αμφιθεατρική Ρούσσα Εκκλησιά ............. Αρχάνες και η γύρω περιοχή της .............