Τετάρτη, 30 Ιανουαρίου 2013

ΤΑΞΙΔΙ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ


Πέρα από τα σύνορα τής Ελλάδας, και συγκεκριμένα στο Μόναχο τής Γερμανίας, θα «ταξιδέψει» φέτος, η έκθεση αγροτικών προϊόντων «Αγροτικός Αύγουστος», όπως ανακοίνωσε  ο δήμαρχος Χανίων, Μανώλης Σκουλάκης, στην ομιλία του κατά την επίσημη παρουσίαση των 5 νέων τρίλεπτων τουριστικών διαφημιστικών σποτ για τα Χανιά, που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής τής Μεσογείου, στην παλιά πόλη των Χανίων.


Η έκθεση «Αγροτικός Αύγουστος», εκτός από τα Χανιά, τα τελευταία χρόνια «ταξιδεύει» στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και -όπως είπε ο δήμαρχος Χανίων- σχεδιάζεται σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης και το Επιμελητήριο Χανίων, να «ταξιδέψει» και στη Γερμανία, «στο πλαίσιο μιας εξωστρεφούς στρατηγικής ανάκτησης Γερμανών τουριστών, μέσω της γαστρονομίας και της διατροφής μας», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.
Ο δήμαρχος Χανίων αναφέρθηκε αναλυτικά στις δράσεις, που τα τελευταία χρόνια έχει αναλάβει ο Δήμος, για την προσέλκυση ξένων τουριστών, που-όπως είπε- με στόχο να βοηθήσει στη τόνωση της απασχόλησης, στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, τους αγρότες - παραγωγούς στη διάθεση των προϊόντων τους και στην αύξηση τού διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών τού τόπου. Η ανάπτυξη τού τουρισμού κρουαζιέρας, η προσέλκυση στα Χανιά αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους και η αναζήτηση νέων τουριστικών αγορών, αποτελούν την αιχμή τού δόρατος αυτής τής προσπάθειας, σύμφωνα με το δήμαρχο Χανίων.
Βασικός άξονας αυτής της προσπάθειας είναι η βελτίωση των υποδομών, αλλά και η προβολή της πόλης και της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων. Έτσι, μέσα από τα πέντε σποτ, που παρουσιάστηκαν σήμερα και επιμελήθηκε ο σκηνοθέτης, Θοδωρής Παπαδουλάκης, προβάλλονται οι φυσικές ομορφιές τού τόπου, τα μνημεία, ο πολιτισμός, η παράδοση. «Όλα αυτά αποτελούν έναν ανεκτίμητο ''θησαυρό'', που περιμένει κάθε επισκέπτη να τον ανακαλύψει.Το θησαυρό αυτό, κρίναμε ως δημοτική αρχή, πως πρέπει να τον αναδείξουμε με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο και να τον προωθήσουμε, στα πέρατα του κόσμου, μέσω της χρήσης των νέων τεχνολογιών και των κοινωνικών δικτύων, στέλνοντας παντού το μήνυμα πως τα Χανιά είναι ένας προορισμός ιδανικός, ασφαλής, με ποιοτικές υποδομές και υπηρεσίες, μα -πάνω απ' όλα- ένας προορισμός που ξυπνά όλες τις αισθήσεις αυτών που θα επιλέξουν να τον επισκεφθούν», τόνισε ο δήμαρχος Χανίων.
ΠΡΟΣΩΠΑ
Ήθελα να μούνα γιατρός ώσαν το Γιαμαλάκη
Ακροστιχίδα του Οκτώβρη - του Κωστή Λαγουδιανάκη
Ο τυροκόμος Παύλος Παλιεράκης και το κατάστημα Έγγαλο στην Αθήνα απο το 1968
ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ και ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
Νέα δεδομένα στην αφαίρεση του καταρράκτη - του Βασιλείου Κοζομπόλη
Οι μεταβολές στη λειτουργία του θυρεοειδούς - του Δημητρίου Γιάλβαλη
Καρκίνος του πρωκτού - τα πρώτα συμπτώματα

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΑΡΘΡΩΝ